Biuletyn Informacji Publicznej
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Chemii Przemysłowej im. Profesora Ignacego Mościckiego
Przeprowadzone audyty i kontrole

Przeprowadzone audyty i kontrole

 

Kontrole w Łukasiewicz-IChP w 2020 r.

 

Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.

 

Kontrola realizacji projektu Zwiększenie efektywności energetycznej, poprawa bezpieczeństwa energetycznego wraz z budową instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 8 kW w Instytucie Biotechnologii i Antybiotyków w Warszawie, na którego realizacje otrzymano wsparcie finansowe w ramach Inicjatywy JESSICA, przeprowadzona przez Agencję Rozwoju Mazowsza S.A.

Data rozpoczęcia kontroli: 21 września 2020 r.

Data zakończenia kontroli: 21 września 2020 r.

W informacji pokontrolnej z dnia 9.11.2020 r. nie stwierdzono nieprawidłowości w wydatkowaniu środków finansowych.

Inspektor ds. Substancji Chemicznych

 

Kontrola i weryfikacja certyfikowanej jednostki badawczej (Zespołu Farmakokinetyki) w sprawie Dobrej Praktyki Laboratoryjnej  i wykonywania badań zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (DPL), przeprowadzona przez inspektorów DPL wyznaczonych przez Inspektora do Spraw Substancji Chemicznych.

Data rozpoczęcia kontroli: 29 września 2020 r.

Data zakończenia kontroli: 30 września 2020 r.

Protokół z kontroli i weryfikacji Nr 21/2020/DPL/P.

Uwagi zawarte w Protokole będą realizowane według harmonogramu realizacji zaleceń pokontrolnych przekazanego przez Kierownika Zespołu Farmakokinetyki do Biura ds. Substancji Chemicznych, Departament ds. DPL.

......................................................................................................................................................................................................................

Kontrole w Łukasiewicz-IChP w 2021 r.

 

  • Państwowa Inspekcja Pracy

 

Kontrola przeprowadzona przez Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie.

Przedmiot kontroli – ocena przestrzegania przez pracodawcę wybranych przepisów prawa pracy, w tym bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności dotyczących wypłaty premii, a także działań podejmowanych przez zakład pracy w celu zapewnienia osobom pracującym odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy w czasie epidemii COVID-19

 

Data rozpoczęcia kontroli: 3.02.2021 r.

 

Data zakończenia kontroli: 26.02.2021 r.

 

W wystąpieniu pokontrolnym z dnia 26.02.2021 r. nie stwierdzono nieprawidłowości.

 

  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych

 

Kontrola przeprowadzona przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Przedmiot kontroli:

  1. Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenie społeczne oraz innych składek do których pobierania zobowiązany jest ZUS
  2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu
  3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe
  4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.

 

Data rozpoczęcia kontroli: 27.04.2021 r.

 

Data zakończenia kontroli: 31.05.2021 r.

 

W Protokole kontroli z dnia 31.05.2021 r. nie stwierdzono naruszenia przepisów prawa ani nieprawidłowości.

 

  • Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska

 

Kontrola działalności gospodarczej przeprowadzona przez Mazowiecki Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w zakresie przestrzegania przepisów i decyzji administracyjnych dot. ochrony środowiska.

 

Data rozpoczęcia kontroli: 27.10.2021 r.

 

Data zakończenia kontroli: 01.12.2021 r.

 

Protokół kontroli nr WA 141/2021 z dnia 01.12.2021 r. Kontrola zakończona bez zaleceń.

  • Archiwum Akt Nowych

 

Kontrola przeprowadzona przez Archiwum Akt Nowych w zakresie przestrzegania przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

 

Data rozpoczęcia kontroli: 03.11.2021 r.

 

Data zakończenia kontroli: 05.11.2021 r.

 

Protokół z kontroli nr  14977 z dnia 14.12.2021 r.

Wystąpienie pokontrolne wraz z zaleceniami nr 13622 z dnia 19.01.2022 r.

....................................................................................................................................................................................

 

Kontrole zewnętrzne Łukasiewicz - IChP w 2022 r.

 

  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m. st. Warszawy

Kontrola stanu technicznego elewacji budynku nr 24 przy ul. Rydygiera 8.

Data rozpoczęcia - zakończenia kontroli: 04.02.2022 r. - 04.02.2022 r.

W Protokole z oględzin elewacji budynku z dnia 4 lutego 2022 r. zapisano wymóg przeprowadzenia remontu elewacji, wyłączenia z użytkowania placu zabaw przedszkola sąsiadującego z budynkiem oraz umieszczenia tablic ostrzegawczych z uwagi na możliwość odpadania części otuliny betonowej.

Decyzją Nr-I OT/38/2022 z dnia 21.02.2022 r. nakazano usunięcie stwierdzonych  w dniu 04.02.2022 r. nieprawidłowości stanu technicznego elewacji poprzez:

1. usunięcie/skucie odparzonych tynków, uszkodzonej otuliny betonowej i wszelkich odspojonych fragmentów elewacji;

2.zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętych prętów zbrojeniowych;

3. do czasu wykonania ww. robót budowlanych wygrodzenie strefy niebezpiecznej oraz umiejscowienie tablic informujących o zagrożeniu.

W dniu 25.07.2022 r. przesłano pismo informujące o bieżącej realizacji nakazu, w tym wyznaczeniu strefy niebezpiecznej, wyłączeniu z użytkowania części placu zabaw przedszkola, zamontowaniu tablic ostrzegawczych i skuciu potencjalnie najniebezpieczniejszych odspojonych fragmentów elewacji.

 

  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m. st. Warszawy

Kontrola stanu technicznego elewacji budynku nr 24 przy ul. Rydygiera 8.

Data rozpoczęcia - zakończenia kontroli: 22.08.2022 r. - 22.08.2022 r.

W Protokole z kontroli elewacji budynku z dnia 22 sierpnia 2022 r. potwierdzono wykonanie prac opisanych w piśmie z dnia 25.07.2022 r. Instytut zobowiązał się dodatkowo usunąć do końca września 2022 r. pozostałe stwierdzone nieprawidłowości z Decyzji NR-I OT/38/2022.

W dniu 23.09.2022 r. zakończono prace polegające na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości, potwierdzone Protokołem Odbioru Pracy, następnie w dniu 26.09.2022 r. przesłano pismo informujące o wykonaniu nakazu, wraz z kopią protokołu odbioru prac. 

 

  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m. st. Warszawy

Kontrola stanu technicznego budynku nr 6c wyłączonego z eksploatacji po pożarze.

Data rozpoczęcia - zakończenia kontroli: 16.11.2022 r. - 16.11.2022 r.

W Protokole z kontroli z dnia16.11.2022 r. potwierdzono wyłączenie z użytkowania budynku w związku z pożarem oraz zlecenie ekspertyzy technicznej określającej stopień uszkodzenia elementów konstrukcyjnych budynku wraz ze sposobem naprawy.

W dniu 22.12.2022 r. dokonano odbioru dokumentacji technicznej, ekspertyza wskazała zalecenia remontowo-budowlane konieczne do przywrócenia budynku do użytkowania oraz  konieczność pilnej oceny stanu technicznego stropu piwnicy( ze względu na jego zły stan) oraz jego tymczasowe podparcie. Zezwolono na częściowe użytkowanie części budynku nie objętego pożarem.

 


 

 

 

 


 

INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 352
Wprowadzony przez: Jacek Stasiak
Data opublikowania: 2021-02-08 12:38:22